Vanliga Frågor

  • En vanlig missuppfattning är att fönstren blir smutsiga av regn, men så är inte fallet. Problemet uppstår när smuts rinner från ramarna. Eftersom vi rengör både fönsterrutor och ramar, kan du vara säker. Därför väljer vi att utföra fönsterputsningen oavsett väder.

  • Du kan boka en tid och datum som passar dig bäst. Observera att om vi behöver åka till ett område där vi inte har andra bokade kunder, tillkommer en transportavgift. Denna avgift varierar beroende på var tjänsten ska utföras, för att täcka våra extra kostnader.

  • Som kund har du möjlighet att välja hur ofta du vill att vi utför vår fönsterputsning – vanligtvis sker det varje eller varannan månad. För att undvika extra transportkostnader kan du även kontakta oss för att boka en tid när vi redan är i ditt område. Detta gör det både ekonomiskt och praktiskt för dig.

  • Genom att teckna ett serviceavtal får du ett lägre pris på våra tjänster. Du prioriteras som kund när det gäller val av tider för utförandet av tjänsten på bestämda dagar. Dessutom får du tillgång till personlig kundtjänst och en dedikerad kontaktperson för att säkerställa att dina behov alltid möts på bästa sätt.

  • Du kan alltid avboka ett par tillfällen per år utan att ange någon anledning. Om du till exempel renoverar eller vill göra ett uppehåll under en längre tid, meddela oss i god tid så hjälper vi dig gärna. Avbokningar eller ändringar ska göras minst 3 dagar innan den planerade putsperioden börjar.

  • Fönsterputs i Helsingborg, fönsterputs i Påarp, fönsterputs i Bårslöv, fönsterputs i Ödåkra, fönsterputs i Hyllinge, fönsterputs i Allerum, fönsterputs i Höganäs, fönsterputs i Viken, fönsterputs i Rydebäck, fönsterputs i Bjuv, fönsterputs i klppan

  • Om din skattereduktion avslås, skickar vi en faktura på resterande belopp. Om det finns fler personer på adressen som har rätt till RUT-avdrag, kan vi ansöka i deras namn. Kontakta kundservice för att göra ändringar. Tänk på att vi behöver ha godkännande innan vi lägger upp någon annans personnummer.

    Alternativt kan du betala in resterande belopp på samma OCR-nummer som den avvisade fakturan. Meddela gärna kundservice när betalningen är gjord.